Sista kvällen i Borås

Väskorna är efter många om och men packade. Var inte det lättaste eftersom viljan inte fick styra över väskan, utan väskan styrde över viljan. Fick med andra ord tänka om och välja bort en del för att få plats med det väsentliga. Om jag valt rätt väsentligheter åtserstår dock att se.

Annars har kvällen mest gått åt till att inte försöka gnälla allt för mycket. Ett akutbesök hos tandläkaren idag resulterade nämligen i en utdragen kindtand, AJ! Det blir med mörbultad mun jag inleder min vistelse i främmande land. Vilket i sin tur ledde till ytterligare påfyllning i medicinväskan av en omgång penecilin...

Snöovädret har även det ställt till det idag. På grund av de rådande omständigheterna har vi valt att boka om våra tågbiljetter till stockholm till bussbiljetter istället. Som jag förstått det är vårt tåg ett av få som trafikerar Göteborg-Stockholm vilket gör att vi anar kaos, trots att vi har sittplatser. Inget man utsätter sig för om man absolut inte måste!

Hade storslagna planer på att jag skulle hinna fixa bloggdesignen innan vi åkte, har gett upp de planerna så ni får stå ut med den relativt gräsliga design som finns idag.

Nu sängen innan avresedag. Kommer sakna min säng!

Kommentarer

Lämna gärna en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0