Semesterbilder

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från vår semestervecka. Inte så många som jag önskat men internet är så otroligt långsamt så ska jag inte tillbringa en hel dag på internetcaféet så får jag lov att prioritera.

 

Våran bostad på Chizumulu. Vår alldeles egna lilla gräshytt!

 

Också ett sätt att tillbringa sin uppsatskurs. I skuggan av ett palmträd...

 

Transport från Chizumulu till Likoma African style. Kan säga att över en timme mitt ute på vattnet i en liten båt när solen stekte var varmt!

 

Hur man också kan spendera uppsatskurser...

 

Branta kullar på Likoma Island som just forserats.

 

Färden fortsatte sedan över ön.

 

Dags för hemfärd med Ilala. I bakgrunden ser ni Mocambiques kust och hur nära Mocambbique ligger öarna!


Kommentarer
Postat av: sylvia

Vilka underbara semesterbilder. rena paradiset för en frusen själ från kalla norden.

2010-04-01 @ 19:28:40

Lämna gärna en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0