2010-03-31 Teplantage!

Idag fick vi en glad överraskning när vi skulle ut på intervju. Vi passerade nämligen en enorm teplantage! Jag har inte sett så mycket te någonsin, inte ens om jag adderar allt det te jag sett i mitt liv typ. Det var hektar efter hektar fyllda med tebuskar. Rätt häftigt att se faktiskt. Plockade till och med en liten kvist som jag ska pressa och ta med hem=)

 

 

Nu är vi påsklediga fram tills på tisdag. Ska väl framför allt försöka få en hel del pluggat men även avverka en del affärer. Vi har hela tiden sagt att vi ska göra shoppingen i slutet, men nu har vi insett att vi typ befinner oss i slutet. Vi är i Mzuzu nu under påsk, sen är vi iväg tisdag till fredag. I Mzuzu lördag för att på söndagen åka till stället som driver Nyika safarin. Kommer hem fredagen därpå och har då lördag till tisdag kvar i Mzuzu innan vi tar bussen söderut till Lilongwe. Helt sinnessjukt vad tiden går fort!


Kommentarer

Lämna gärna en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0